nomather

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Siri Lannfelt - 24 september 2012 20:35

ursäkta men är så otroligt sur just nu!
asså jag red ut greta lite idag hon är nio år och inriden av små barn.
så när jag gick red vid trottoaren bredvid bilvägen kommer en man som åker sånna där saker som ser ut som skidor och så har man stavar.
ingen aning om vad det heter men han såg på långt håll att greta blev rädd så han borde saktat av men nej det gorde han inte. så jag fick ropa att han skulle Stanna men han körde vidare och greta fick panik och börjar slänga sig och försöka slänga sig i diken och galoperade och jag trodde hon Skulle skena ut på vägen. och såklart ska mannen hoppa ner i diket och säga till mig. och jag sa ursäkta hon är väldigt rädd av sig. och då skulle han vara uppkäftig och säga men du detta är en cykelväg?!!!? och jag fräste tbx men ursäka då du cyklar ju inte heller!

oherrgud så va det klart.
annars har dagen vart bra..

utan att min kille dök aldrig upp sen skickade han på sms att han gör slut.
så jävla feg!

ha det bra\\siri<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

NoMather what happends always be strong

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards